Direktlänk till inlägg 18 augusti 2014

VILKEN BRA DAG

Av Lisa - 18 augusti 2014 22:00

det har varit idag...

På jobbet var det ju invigning iom starten av våra nya små elever..

Småfolket fick hålla i blåa ballonger..

Många ballonger är det..

 

Det var,,,kan jag lugnt säga,,,FULLT ÖS på skolan idag..

Fast jag tycker det ska bli riktigt roligt..

Jag har redan spänt ögonen i några av dom nya eleverna,,,

Och varnat dom:Sköter man sig inte i matkön,,,

Jamen då får man ställa sig sist...Capiche...

Elaka mattanten har gett sig till känna,,,Hehehehe....

 

Vår Rektor Emil höll tal som sig bör...en sån här dag...

(några av våra 9or spelade en truddilutt)

OCH regnet slutade strax innan invigningen gick av stapeln,,Lööövely..

När jag kom hem fixade jag lite fakturor..

Inklusive den där fakturan som jag hade lite ångest över..

(Det där mejlet som jag inte ville läsa)..

Sen så ringde jag en gammal vän,,

Jajaja,,inte gammal till ålder,,Utan gammal som =känner sen måånga år tillbaka..

Jag har inte pratat med henne på 1 år,,,,Pinsamt..

Det är bara så mycket som har hänt under det här året..

Och nu är det gjort,,,,

Hon har flyttat,,så jag får nog ta mig i kragen och åka hälsa på..

Skärpning nu tant !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen har min son varit i skolan första dagen idag..Komvux dårå..

Han ska läsa in gymnasiet,,,vilket jag verkligen hoppas att han fullföljer..

Där är det oxå på tiden att ta sig i kragen...

Glädjande iaf att han har kommit till insikt om att ha en vilja att göra något av sitt liv..

Sen får vi se hur långt det bär,,,med skolan..


Ahmeen,,har det varit premiär på Idol,,,eller..

Och moi satt sååklart som klistrad i soffan,,,

Äntligen något att titta på,,Hehehehe..

Nähä,,,

Nu får det nog vara lopplådedags,,

Ska åka och handla vääry tidigt i morgon bitti

Tjooo








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards