Direktlänk till inlägg 19 augusti 2014

TISDAGKVÄLL

Av Lisa - 19 augusti 2014 22:06

Fast det vet ni väl alla redan att det är,,

På vägen hem sladdade jag in på parkeringen till på ICA Maxi i Nacka..

Handlade lite till jobbet..

Det är Pedagogiskt cafè i morrn kväll...

Jaaaa,,fråga mig inte vad det är,,,,

Tänk,,att under alla dessa år som jag har jobbat på samma ställe..

Vet jag fortfarande inte till 100% vad det är för nåt...Hehehe..

Kan det vara för att jag är totalt ointresserad????????

OCH att jag inte är inblandad i det hela?????????

Mmmmmm,,tror faktiskt att det är där skon klämmer...

Sista timmarna på jobbet var inte direkt upphetsande..

Jag hade huvudvärken från helvetet..

Så det blev soffläge i typ 2 timmar för mig OCH en värktablett..

Och värken försvann nästan..

Det är nånting som skrapar innanför pannbenet..

Men,,inte värre än att jag överlever...

 

4 st sprejmålade värmeljushållare i betong,,2 svarta och 2 vita..

Dom gör sig sjukt bra på bordet i vardagsrummet..

Och jag är grymt nöjd över resultatet jag har åstadkommit...

Det är juså roligt att gjuta...

Jag har en del pryttlingar på bränning ute på landet..

Bl a ett Fågelbad,,,

Åhhhh,,vad jag vill åka ut och vända på den formen..

Nu får det nog sjutton bli Fislådan för min del..

Huvudvärken ska väck tills i morgon bitti..

Tjooo



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards