Alla inlägg under augusti 2014

Av Lisa - 12 augusti 2014 05:05

Då är man tillbax i stora staden igen..

Första jobbdagen igår,,Pust..

När jag kom till jobbet och in i köket höll jag på att få en hjärtattack...

Städbolaget som just nu håller på med en storstädning av skolan...

Använder mitt kök som städskrubb !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allvarligt: Fulla sopsäckar,Smutsiga blöta moppar, Skurvatten,Skit på golvet mm mm....

Och allt detta har stått i köket i över 4 dagar,,Fy F-n...Vidrigt..

Det blev ett SOS-samtal till Rafael (städledaren)..

Ahmeen,,Herreguuud Rafael,,så här kan ni inte göra..

Det är ett kök som ni har använt som städskrubb,,,

Hallå,,,VAKNA..

Han sa då att dom brukar göra så på skolor,,

Ställa in skitiga städpryttlingar alltså,,,,

Du måste skämta,,tyckte jag..

På vår skola har vi 3 st riktiga städskrubbar som ni kan ställa in era saker i...

Absolut inte i mitt kök,,,Capiche...

2 timmar senare kom en springare och plockade bort sakerna från köket...

Även om det inte serveras någon mat just nu....

Så är köket INTE en städskrubb...

Va f-n,,,,,nån ordning får det väl vara...

Jajaja,,Annars kändes det bra att vara tillbaks på jobbet igår...

Sååååå många nya personal..

Hur i helskotta ska jag komma ihåg vad alla heter..

Nähä,,dags för moi att hoppa in duschen nu...

Mot jobbet och fixa frukost till alla...

Tjooo


Av Lisa - 2 augusti 2014 06:54

från Bloggplatsen heeeela tiden..

Nästan varje gång jag skriver/skrivit ett inlägg så försvinner det,,,Pooof..borta..

Så grymt tröttsamt och tråkigt..

Jajaja,,visserligen har det inte hänt något dramatiskt i livet..

Så inte mycket att skriva om..

Jag är mest inne och läser om betong..

Jag är med i flera grupper på Fb..

Ojojojoj,,mycket att läsa och titta på blir det..

Många är sååå grymma på att göra betongpryttlingar..

Och jag blir sååå inspirerad och imponerad av allt/alla..

Själv gjorde jag ett litet hjärta till en granne..

 

Familjen ska på bröllop..

Ett  fint litet hjärta att lägga på paketet dom ska ge..

Faktiskt riktigt nöjd över det,,,Det blev jättegulligt...

Tjooo

Ovido - Quiz & Flashcards