Direktlänk till inlägg 23 september 2014

JAPP,,,VILKEN URSLIG PERSON

Av Lisa - 23 september 2014 21:01

Jag är ruskigt dålig på att skriva inlägg...

Men,,det finns även annat som jag är dålig på..

 

Bokföring,,,,

Jag hade en del papper som låg och väntade på att bli bokförda..

Så nu har jag suttit i typ 2 timmar,,Pust...

Jag vet inte riktigt,,vad det är med mig..

Jag har inte haft någon lust alls till pappersarbete och blogga..

Nada inspiration till viktiga saker..

Det enda jag håller på med är mina betongpryttlingar..

Det är lite som terapi för mig,,,

Då kan jag tränga undan viktiga och tråkiga saker för en stund..

Fast verkligheten kommer ju ikapp hur som...

Just nu känns det som en sjukt stor lättnad att ha gjort bokföringen..

Riktigt najs,,,

Nu är det bara mina egna räkningar jag måste ta itu med i morgon...Blääää..

I helgen när jag var på landet så pysslade jag mest hela tiden..

Spraymålade,,

Sen så gjorde jag en (i mina ögon) en jättefin liten tavla..

 

Visst är den lite söööt..

Jag ska faktiskt försöka kränga iväg mina pryttlingar,,

Hur jag ska gå tillväga med det vet jag inte riktigt ännu..

Annars med livet dårå...

Johodå,,det duger,,

Lite tufft på jobbet just nu,,,

Men,,Jag är en seg kärring,,

Så det som inte dödar,,,,det härdar....

Just det,,,,Jag höll på att glömma...

 

Jag är en aning vit om fingrarna,,,Hehehe,,

Såhär ligger det till:

När jag har tagit bort locket till sprejburkarna så har jag bänt bort det...

Vilket man INTE ska göra  dårå..

Då blir fingrarna som på bilden ovan...

När man bänder bort locket,,så bryts ju naturligtvis själva munstycket av...

Man ska använda sig av en skruvmejsel eller dylikt för att dyrka upp locket..

Synd och skam att det skulle krävas 3 sprejburkar

innan hissen gick ända upp,,,Hehehehe..

Men,,nu vet jag det..

Nähä,,nu får det nog f-n bli lopplådan..

Upp med tuppen i morgon bitti...

Tjooo






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards