Direktlänk till inlägg 30 september 2014

BETONGMÅLNING

Av Lisa - 30 september 2014 21:33

inomhus och på kvällstid

Kanske inte riktigt den optimala kombon..

   

Det återstår att se hur det blev imorgon..

Själva stjärnan så ska bli grå,,,

Jajaja,,visst är det grått nu oxå,,betonggrått..

Men det ska bli färggrått...

Fattar ni vad jag menar ??

Jaaa,,Herregud vad jag håller på..

Fast roligt är det...

Annars då,,,Jo tackar den som frågar..

Det e OK...

Igår när jag kom hem,,

Så blev det tvättstugan

Och mellan springet i tvättstugan blev det städning..

Och till sist så blev det gjutning...

Jag har alltså inte städat typ sen efter semestern och jag kom hem till våningen..

Det är ju huuuuur många veckor som helst sen..

Riktigt pinsamt...

Fast egentligen,,,,,who cares....

Nu e de gjort,,och det är så grymt fint här hemma nu,,,

På jobbet har det faktiskt vart helt ok nu den här veckan...

Lite si och så med mina köksnissar,,Hmmmmm..

Dom dyker inte riktigt upp när dom ska dyka upp,,,Inte OK..

För övrigt ikväll blev det lite bokföring...

Tyvärr tog färgen slut i skrivaren,,,

Så jag kunde inte skriva ut verifikationerna som jag behövde...

Men,,nu är det beställnya från InkClub..

Och dom brukar ju vara grymt snabba med sina leveranser..

Jag hann iaf med att bokföra och skicka in RUTansökning till Skatteverket..

Duktiga mej,,,,

F-n jag blir riktigt imponerad av mig själv ibland..Hehehehe...

I morron är det en ny dag och nya utmaningar..

Nu tror jag det blir Lopplådan...

Tjooo


Just nu är det bara 3,9 utanför fönstret,,Brrrrr

Vilken tur att jag har min Kupèfläkt......Lööööövely..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards