Direktlänk till inlägg 1 november 2014

EN LITEN GUMMA

Av Lisa - 1 november 2014 06:48

Dyker upp ur lådan IGEN,,hehehehe..

Jag vet,,Jag är en mycket usel människa,,

Som bara struntar i att blogga..

Det är bara betong som snurrar i mitt huvud heeeela tiden..

Och det finns inga skandaler att skriva om..

Har varit ledig ett par dagar nu,,,,riktigt riktigt najs..

Men,,snart så,,,är jag tillbaka i verkligheten..Jobba Jobba Jobba...

Fast det är ju inte så många veckor kvar till Jullovet..

Och,,vet ni vad jag har gjort...

Jag har anmält intresse av att stå på Julmarknad med mina betongpryttlingar..

Så igår blev det målning för hela slanten..

 

Vitt,,Vitt och Vitt..

Och nu måste jag faktiskt åka in till city inom dom närmsta dagarna och shoppa loss på Slöjd Detaljer..

Lite blingbling/dekoration till pryttlingarna måste handlas..

 

Jag har ju en del pryttlingar oxå som inte är Juldekorerade..

Dom ska oxå släpas med till marknaden..

Men,,fy fabian vilket slit det kommer att bli..

Dom är ju så grymt tunga alla pryttlingar...

Upp och ner,,ner och upp för alla trappor till våningen,,,

Pust,,Stånk,,Stön...

Men,,det får vara värt det..

Fast jag måste erkänna,,det är väldigt vågat av mig att anmäla intresse

till att stå på marknad,,

Det ska bli roligt att stå vid ett bord..

Marknaden är ju alldeles precis hemmavid..

I Kärrtorp,,,,

29 November mellan 12.00-16.00

Nära och bra..och inte alltför många timmar..

Men,,,ett aber den dagen..

Min bror fyller år och vi ska till honom efter marknaden..

Egentligen ska vi vara hos honom redan vid 16.00

Men det gååååår ju inte,,

Vi kan ju bara vara på ett ställe åt gången..

Jajaja,,vi kommer när vi kommer...

Nähä,,dags för lite målning nu..

Tjooo







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards