Direktlänk till inlägg 28 december 2014

NU NÄRMAR

Av Lisa - 28 december 2014 06:52

sig slutet på detta år med snabba steg..

Så j-a grymt..

Och ljuset är sakta på väg tillbaka..

Ju äldre jag blir desto mer avskyr jag detta mörker som är på hösten/vintern..

Igår tog jag Märta Maräng och körede in till Mölnvik..

Bara för att få gå och titta lite i affärer..

Riktigt najs..

Hittade lite smått och gott..

Sen blev det Stjärnorna på Slottet på Tvn..

Det finns inte så många kanaler här ute på landet..

Det är ju verkligen inte tal om att sitta i soffan och zappa mellan kanalerna..

Innan jag stack in till civilisationen så pysslade jag lite..

Mina nya fina Blomdekorationer..

 

OCH så kollade jag givetvis på presskonferensen..

Alltså det här med politik,,Jag är inte speciellt intresserad och insatt..

Följer med lite lite på Tvn..

Och lyssnar på vad partierna vill...

När det är val så Jag röstar på det parti jag tycker låter bäst och thats it..

Det är klart alla partier har NÅGOT som är bra..

Men,,nu då????

Nu är ju för f-n alla samlade till typ 1 parti..

Allt för att hålla SD borta,,

Inte för att jag röstade på SD..

Men,,partierna måste känna en viss oro inför SD..

SD är således ett väääry stort HOT mot övriga partier..

Så stort att alla går samman och blir 1 j-a parti..

Näru,,,Stefan,,du är allt en riktig fegis,,

Du vågade inte ha ett Ny/Extraval i Mars...

Tjooo




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards