Direktlänk till inlägg 16 mars 2015

HEEEEEJ IGEN

Av Lisa - 16 mars 2015 21:16

Likt en liten gumma,,så tittar jag upp dåochdå från lådan..

Näää,,skämt åsido..

Jag har inget att skriva om..så enkelt är det..

Jag pysslar med mina pryttlingar,,vilket är så grymt roligt..

Jag har fått in en del beställningar,,

Inte många,,,men några iaf..

Jobbet flyter på som vanligt,,vilket är helt ok..

Eleverna är ganska snälla,,Eller ???

Jodå,,dom små är ju så himla sööta..

Det finns ett gäng tjejer i 5an..

Som väldigt gärna står och pratar med mig vid dörren till köket..

Och vad pratar dom om med tant dårå...

Johodå,,,KILLAR..

Ojojojojoj,,,vilka bekymmer dom har ibland..

Vem som är ihop med vem,,,,,

Vem som frågar chans på vem,,,,

Vem som blir dumpad av vem,,bara efter 1 dag ihop,,,

Dom är väääry ombytliga dom där små,,Hehehehe..

Fast dom är riktigt härliga..


Helgen som var blev det landet..

Gänska härligt i det fina vädret,,,Fast det var absolut ingen värme i luften..

Jaa,,direkt i solen dårå..

Jag fick faktiskt en del gjort..

Lite räfsa löv,,

Lite bort med förra årets blomstänglar,,

 Akleja på väg upp..Dom blommar ju ganska tidigt på året,,om det nu är någon som inte vet det..

 

Här vi vi vackra Löjtnantshjärta,,,Blommar oxå tidigt på året,,

En del lövräfsning är det kvar,,

Jag hade ingen lust att stressräfsa,,,,


Denna fina ordtavla är det senaste alstret av moi..

 

I morrn blir det nya tag,,med nya pryttlingar..

Jag har blivit en pysselknarkare,,


Tjooo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards