Direktlänk till inlägg 10 maj 2015

HEJ PÅ ER ALLIHOPA

Av Lisa - 10 maj 2015 21:28

Jag har haft så mycket att göra idag,,

Ja,,sen jag kom hem till våningen dårå..

Jag har börjat att städa våningen så smått inför min födelsedag..

Jag har vart i tvättstugan,,,Mucho tvätt..

Efter det har jag faktiskt suttit med den lilla firmans bokföring..

Skrivit ut fakturor...

Bokfört kvitton...

Har gjort skattedeklaration till Skv..

Ansökt RUT-bidrag..

Ordnat  med Skv:s papper,,

Alltså deklarationspapper från i år..

Satt in papper från förra året i min Skv-pärm..

Nu har jag ju stenkoll på allt,,,

Jajajaja,,ibland blir jag riktigt förvånad över mig själv,,Hehehehe..

Men,,grymt härligt,,Fyf-n vad jag e bra,,,

Inte ett endaste viktigt papper som ligger där det inte ska ligga..

Så mycket annat har jag faktiskt inte hunnit med..

Det tog ett par timmar med den lilla firmans och Skvs papper..

Nu snart till det sista jag gör idag,,Vika tvätt..


Om nu någon har undgått det:

Det har regnat runt Sthlms-trakten idag,,

Så även på landet i morse..

OCH,,vad kommer med det fuktiga och blöta vädret?????

Johodå,,Sniglar..

Vart man än sätter fötterna på gräset,,

Så låter det KRAAAAAASCH,,

Lite småäckligt faktiskt..

Det blir så geggit och kladdigt på skosulorna..

 

En fin bild,,på en ful individ

Japp,,et litet monster e vad de e..

Dags att lägga ut lite snigelgift runt blommor och blad,,


Tjooo


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards