Direktlänk till inlägg 30 maj 2015

VACKER MORGON

Av Lisa - 30 maj 2015 06:29

Om än lite kylig,,typ 10 grader..

Jag har lite dåligt samvete för att det har blivit dåligt med inlägg..

Fast jag har faktiskt haft en del annat för mig,,tänka sig..

Först och främst...

Jag har glott på Tvn..

När jag är ensam hemma kan jag titta vilket skit som jag vill..

Och som jag har tittat:

Eftermiddagarna har gått åt till Fruar i USA...

Hehehehe,,helt stört att titta på sånt skit..

Sen har jag pysslat lite..

Bl a denna fina ordtavla..  

Själv tycker jag att den blev riktigt fin..

La ut den på FB och fick gensvar direkt..

Så rooligt..

Så blev det lite andra beställningar oxå..

Alltså på tavlor..

Kom till landet igår em..

Det absolut första som jag alltid gör när jag kommer ut hit..

Jag har inte ens tid att ställa in kyl/frysvaror..

Är att gå runt och titta på växtligheten,,

 

Aklejorna är ju för vackra nu..

Dessa tog jag av Viola (vän) innan hon sålde sitt ställe här ute..

Dom är riktigt fina,,,hoppas dom fröar av sig oxå..

 

Löjtnantshjärtat är oxå kanonfin,,

Fast den busken är väääry liten i år..Varför dårå???

Johodå,,Per körde (inte med flit) över den med fyrhjulingen i våras..

Så alla nya fina vårskott som var uppe blev alldeles platta..

Meen,,nu blommar den för fullt..Vacker som attan..


Tjooo




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards