Direktlänk till inlägg 31 maj 2015

KALL MORGON

Av Lisa - 31 maj 2015 06:55

Japp,,så in i h-e..

endast 9 grader och en vind som gör att det är bäst att hålla i peruken med båda händerna..

Och gårdagen ska vi inte tala om,,

Fy sjutton vilket ruskväder..det har väl kommit sisådär typ 15 mm regn..

Vad gjorde jag igår dårå,,,Inte mycket..

Jag fixade till några plankor och bokstäver..

 

Hem och pyssla idag dårå..

Tjiiit vad roligt..

Har ju faktiskt en del beställningar på G..

Jag kunde lika gärna ha stannat hemma i våningen den här helgen och pysslat ist..

P g a det finfina vädret som var igår dårå..

Känns det som såhär i efterhand..

Idag blir det hemfärd relativt tidigt..

Ska ju till mitt favoritplejs vid 14-tiden..

Lite målning får det oxå bli,,av träplankorna..

Det tar ju faktiskt lite tid att göra dom små tavlorna..

Många moment blir det:

Gjuta bokstäver..

Såga och slipa till plankan..

Slipa bokstäver på baksidan..

Måla plankan..

Limma på bokstäver på plankan..Väääry pilligt..

Måla bokstäverna..

Fast det är ju så himla roligt att skapa..

Och sen att folk och fä vill köpa,,,

Even better,,,

Det är himla roligt när beställare kommer med egna ideer om hur dom vill att

just deras Ordtavla ska se ut..

Det blir mucho skicka bilder..


Tjooo




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards