Direktlänk till inlägg 15 juni 2015

MÅNDAGMORGON

Av Lisa - 15 juni 2015 04:23

Och det är kallt ute..

Ingen sommar direkt..

Igår når jag sprang framochtillbaka till tvättstugan kom det en riktig skur..

 

Jag var ju bara tvungen att försöka få till en bild som visar regnet..

Och,,,Japp,,tror jag lyckades lite iaf..

Denna vecka blir det jobb till från morgon till kväll..

Får besök till skolan av ett gäng gymnasietjejer..

Dom ska söva över hos oss..

Så det blir Frukost,,Lunch och Middag för dom..


På landet var det några killar som hade satt upp lappar på Anslagstavlorna

om att dom ville köpa Jolle..

Per ringde upp och sa att han hade en liggandes..

Dom kom,,tittade,,köpte,,hämtade..

Den ena killen kom med sin pappas trädgårdstraktor och släp..

 

Sen hörde vi att dom hade köpt en till Jolle av en granne..

Killarna beättade att dom skulle starta Jolleskola nu i sommar på landet..

Hehehehe,,Snacka om driftiga 15-åriga killar..

Hoppas dom tjänar in pengarna dom köpte Jollarna för iaf..


Nähä,,klockan börjar närma sig öppningsdags hos M O Cashen i Årsta..

Måste dit och handla frulle till oss personal..

Det blir samling vid pumpen..

För några av lärarna är det sista dagen idag,,

RikitgtTråkigt..


Tjooo




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards