Alla inlägg under augusti 2015

Av Lisa - 5 augusti 2015 22:19

Satt i soffan och kollade film alldeles nyss..

Taken med Liam Neeson,,,

Sett den förut och jag tycker den är ganska bra..

Men,,Hade ingen lust att se den igen...

In på Nätet ist och kolla vad som har hänt..

Totalt händelselöst i sociala media...


Gick ut och Pwade i morse,,

Lite regn i luften,,Men absolut inget värre än att det var ok att vara ute..

Det gick sååå bra sååå..

Typ en halvtimme efter jag kom hem,,,,DÅ jädrar...

Då kom syndafloden,,,,

Vad har jag gjort idag då..

Johodå,,,Jag har målat Pryttlingar..

Nääää,,,j-a skit..

Det går inte att ladda upp bilder..

Jag får göra det i morgon ist.....


Tjoooo


Av Lisa - 4 augusti 2015 06:19

Och det blir jobb idag..Städuppdrag,,

Vet inte riktigt vad jag tycker om det,,

Å ena sidan är det bra att det kommer in pengar på firman..

Å andra sidan hade det varit härligt att vara ledig...

Nu när solen skiner och det är värme i luften..

Jajajaja,,ingen vila ingen ro..


 

Alltså,,,Jag säger bara Sara Sjöström,,,

Vilken tjej,,

Ingen kan väl ha undgått hennes vinst..

Först VR i semin..

Sen VR i finalen..

Helt otroligt,,

GRATTIS till henne..


Tjooo



Av Lisa - 3 augusti 2015 22:02

Måndagkväll och jag har varit hos Tandis Erik idag..

Det gick grejt,,,

Kom dit,,satte mig i stolen,,,

Jag tänkte ju som så dårå,,att det hela kommer att vara en baggis...

Jag skulle ju bara ta bort resterande av min gamla krona...

Det första han frågar:

Vill du köra utan eller med bedövning...

Och just då började hjärtat att rusa,,,,Och jag började att svettas,,,

Men,,,som den coola personen jag är,,,

Aschdå,,kör utan tyckte jag....

Efter några vääääry svettiga minuter så var det över,,,,

Fy satan vad det ilade i tanden,,,,

Inget behagligt alls,,,

Jag ville helst krypa ur mitt skinn och smita därifrån..

Fast han tyckte jag var duktig,,,

Hade jag vart ett barn så hade verkligen förtjänat ett BOKMÄRKE...Hehehehehe..

Nu är det värsta över iaf...

Nästa och sista gången är det kronan som ska på plats..

Det kommer ju att bli ännu mer baggis,,,

Sa han dårå,,,Tandis Erik..


Nu är klockan straxefter 22.00

Och det är ju för böveln mörkt ute,,,Snyft..

Sommaren börjar gå mot sitt slut..

Innan mörkret kröp på så tog jag en bild på den vackra himlen  

Jag har hört att när himlen/molnen är så där röda/rosa,,,

Då minsann är det höga halter av luftföroreningar i atmosfären..


I morgon blir det kunduppdrag...

Städning av ett "litet" landställe..

Jag har ingen aning om hur många kvadrat det är...

Kanske 150-200 kvm..

Fast ingen puts av fönster,,,,Vilket glädjer mig enormt mycket..


Tjooo




Av Lisa - 3 augusti 2015 09:03

Hela mitt förra inlägg som jag skrev alldeles nyss försvann..

Jag blev utkastad från nätet av min lilla Dong..

Kan kanske vara dags att börja tänka på ett nytt uppkopplingsätt???


Jajajaja,,Idag blir det ett besök hos Tandis Erik,,,Hua..

Jaa,,men inte mot Erik personligen dårå..

Utan tandläkarmottagningen....

Fast dom är riktigt grymma där allihopa..

Jag har en krona längst bak i nederkäken

som är typ lite halv..

Vilket den har varit i sisådär 3 år..

Jag har dragit mig för att laga,,,Kostnaden,,Inte rolig

Men,,nu känner jag att det är nog fasen bäst att byta till en hel..

Annars kommer det att sluta med ett akutbesök...

Och då blir väl kostnaden väääry mycket dyrare,,

Det är mindre roligt..

Jajajaja,,det blir ett litet hål i plånboken iaf..


Igår när jag kom hem till våningen så blev det städning hela kvällen..

Jag har rensat bland mina betongpryttlingar och lite annat pysselmaterial..

Jag har lixom 2 nya stora maskiner med mig hem till våningen nu..

som måste få plats,,,,

Ganska najs,,det blev en hel del som jag slängde..

Fast det finns mer kvar som behövs rensas ut..

Det får bli nu när semestern är slut...

Operation rensning i våningen..


En liten bild från i Fredags på den vackra himlen och månen..

Fullmåne..

   


Tjooo



Av Lisa - 2 augusti 2015 06:55

Att tant gör ett inlägg!!!!!!!!!

Det har varit ganska fullt upp..

Trädgårdsuppdrag hos kunder..

Trädgårdsuppdrag hemmavid..

Fast det bästa av allt,,,det har ju varit SOL nu i några dar..

Och tom lite värme..

Jag har knappt varit inne nånting..

Jag har känt lite som så att sitta vid datorn inomhus..

När det har varit fint väder utomhus,,,

Njaaa,,Ingen större hit..

Igårkväll gick vi ner till viken,,

  Sååå fin kväll..

Grannarnas svärson tar sig ett dopp...

Inte bara ett dopp,,,,,utan två tom...

Hua,,typ 17 grader i vattnet,,

Det var riktigt najsigt där nere igår..

Huuuuur mycket folk som helst där nere..

           

I stort sett en väääry trevlig kväll nere på bryggorna i viken..


Tjooo


Ovido - Quiz & Flashcards