Alla inlägg under december 2015

Av Lisa - 24 december 2015 20:25

Och snön lyser med sin frånvaro,,Tragiskt..

Men vi har iaf en stor och fin MÅNE..

 

Undrar jag om det inte är FULLMÅNE ikväll..

Dagen har varit bra,,

Lugn och bekväm,,med mucho mat..

Och då pratar vi på riktigt vääääry muuucho mat..

Och så jag har väl klämt i mig sisådär 1/2 kg smågodis..

De e ju så bra Lisa,,,spä på formen nu ordentligt,,

Hahahaha,,Beach 2016 here i come..

Jag och Per fick sitta ensamna ute i skogen denna Julafton..

Sandra är uppe i Gävle..

Svärfar är hos Pers bror

Min lilla Anka (sonen Andreas),,vill aldrig hålla mig sällskap på Julafton..Snyft..

Och mina syskon äter in Julen med sina barn..

Styvfar skulle umgås med nån grannkärring (får man skriva så ???) hemmavid

Och till sist mamma som inte finns i jordelivet längre (död sen 10 år tbx)

Väldigt tråkigt faktiskt,,det var ju hon som såg till att vi alla träffades  på Julafton..

Alltså vi syskon med barn,,

Var ut en sväng förut,,Promenad dårå,,Halleluja ,,,

 

En hel del folk och fä mötte jag..Väldigt vänliga själar som önskade mig God Jul..

Många som kände ett behov att röra på sig..såhär på Julafton..

Jahaja,,nu börjar aftonen lida mot kväll/natt..

Och känner jag mig själv rätt så kommer jag säkert att

zzzzzzznarka högljutt om typ 1 timme

Apropå att snarka,,,

Jag läste att Camilla Läckberg

hade besökt läkare pga relationsproblem,,

Låter dramatiskt,,eller hur...

Men what the .... hon snarkar ju bara,,Hahahaha..

Så att sambon inte kan sova i samma rum,,

Mitt problem är typ same same but different..


Första inlägget för mig på 1000 år,,

Ambitionen är ju att fortsätta nu,,Hmmmmm..

Får se hur det blir med den saken!!!!!!!!!!!!


Kram




Ovido - Quiz & Flashcards