Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

J-A IDIOTER

Av Lisa - 8 februari 2016 21:10

Vad håller dom på med i Tensta..

Allvarligt,,Har dom ingenting i huvudet..

Det är säkert bara några skitungar som har gjort detta

Som inte riktigt fattar vad dom ställer till med..

Om någon av dom eller någon i deras familjer behöver Sjukvårdare hos sig..

Kanske det dröjer väääry lång tid innan Ambulanspersonal är på plats..

Pga att dom tvekar,,eller att tom vill ha Poliseskort dit..

Vägrar att åka ensamma,,

Och under tiden kan mycket hända,,Någon kan dö !!!!!!!!!!!!!

Näää,,Fy f-n,,Det är illa,,,Riktigt illa..


                                                  
       Jajajaja,,Nu nog om det där tragiska..

Nu över till mig,,Låter jag egotrippad eller ???

Japp,,det får jag vara det är ju min blogg,,Hehehehe..

Dagen har varit helt ok,,

Jobbade på som vanligt..

Fast när man jobbar i skola så är inte allt som vanligt hela tiden..

Ingen dag är den andra lik,,

Iofs,,så är väl mitt jobb i köket typ samma varje dag..

Men,,det gör inget,,Jag är en sucker för rutiner och ogillar förändringar..

Börjar jag bli gammal?? Kanske det kanske..


Väl hemma blev det lite pensling av Latex på lite pryttlingar..

 

Rosen borta till höger är jag snart klar med..

Jag har penslat Latex 14 gånger på den,,typ 6 gånger kvar..

Dom andra pryttlingarna har jag precis börjat med,,4 penslingar hitills..

Jag hade tänkt att gjuta lite nu till kvällen..

Jag har köpt Betong,,men den ligger kvar i bilen..

Och där gör den ju väldigt stor nytta..NOT...

Det är ju så satans tungt att bära upp en säck på 25 kg upp till 3e våningen..

Jag brukar ta med 2 hinkar till bilen och fördela upp betongen nere på parkeringen..

Då blir det lite lättare att bära,,Jämnvikt..


Tjoooo



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards