Direktlänk till inlägg 29 mars 2016

FÖR FÅ TVKANALER

Av Lisa - 29 mars 2016 21:21

På landet..

Fotboll på den kanalen det brukar vara bäst program på,,,

Va fasen,,,är inte Sverige klara för EM,,

MÅSTE dom visa matchen,,,

Det är väl ändå ingen match av betydelse,,,

Grrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!

Jaja,,det blir väl till att hoppa ner i lopplådan ist..

Var på jobbet idag,,

Innan jag kommer till jobbet stannar jag alltid vid tågstationen

för att hämta upp några Metro,,

Måste läsa,,till min frukost..

 

Det var en grym soluppgång,,

Fast det syns inte så bra i mobilens kamera..

Jag vet inte hur man zoooooomar med den..

Ni ser det vita bostadshuset,,

Det var det huset som tåget körde in i för ett par år sen..

När jag åkte förbi det då,,vid den händelsen..

Och ser tåget som har kilat fast sig halvvägs in i huset,,

Helt surrealistisk bild,,

Som tagen ur en filmscen,,

Alldeles galet sjukt,,


Åkte tidigt som fan i morse..

Jag åkte hemifrån vid 5-tiden,,

Hängde på låset kl 06.00 piiiiiiiip,,,,vid MO Cachen i Årsta..

Sen till jobbet och fixa frukost till personalen..

Uppskattat,,,,tror jag..

Sen var det faktiskt att göra hela dagen på jobbet..

Känner lite att jag kanske skulle behöva jobba i morgon,,,,,

Men,,,,,,NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ,,

Jag skiter i det..

Vi kör lite trädgårdsjobb i morgon ist..

Så håll tummarna nu,,,,att det inte regnar..


Tjoooo


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards