Alla inlägg under mars 2016

Av Lisa - 1 mars 2016 18:00

At last...

Efter AWn,,dårå..

 

Han till h i bild,,De e Tjiiifen..

Och alltihopa är hans påhitt,,Hehehehe..

Vi hade lite Teamwork/building..

Vilket innebar i STORA drag att..

Man är olika lag,,Vi var 5 st lag..

En i taget från ett av lagen går fram till Whiteboardtavlan och ska rita..

Innan man ritar får man ett kort med olika kategorier på,,

Innan man får det där kortet,,ska man slå en tärning,,

Och så hamnar man på en färg,,

Då är det den färgens fråga man ska rita på tavlan..

Ojojojojoj,,Invecklat,,Jaaa,,Men Nääää..

Jag brukar vara väääääry emot allt som har med Lekar/Övningar/Teambuilding att göra..

Fast den här leken var riktigt skojig..

Även fast jag var först ut av allihopa

Och fattade nada vad det hela gick ut på..

Så Tjiiifen fick snällt förklara för mig igen,,

När jag stod där framme med pennan i högsta hugg,,,Redo att rita..

Plus att alla satt och stirrade på mig,,,

Äsch,,Va f-n,,Man får bjuda på sig själv..

Och inte ta allt så allvarligt..

Men,,som sagt det var riktigt roligt,,,UTAN en droppe alkohol..

       

Fast det är lite synd att alla har så bråttom hem..

Inklusive Moi,,

Men,,dom flesta är ju lediga nu resten av veckan..

Och sticker iväg från storstan..

Då är det bråttom hem,,,,

Men,,det var trevligt så länge det varade,,,


Tjoooo




Ovido - Quiz & Flashcards