Alla inlägg under maj 2016

Av Lisa - 1 maj 2016 20:20

Så var denna helg över..

Det är illa,,,,illa att tiden går så fort..

Det har varit en bra helg..

Jag hade liiiiite ångest över Deklarationen,,

Men,,Madde har hjälpt mig så nu är den på anstånd (tror jag att det heter)

I klartext,,,Deklarationen behöver inte vara inne förräns i typ slutet av Maj..

Från början såg jag verkligen inte fram mot helgen som varit...

Kunduppdrag,,

Deklaration,,

Umgås vid Valborgselden,,

Och allt det på en och samma dag,,Pust..

Efter mucho hög puls och en del magknip,,

Så löste sig allt till det allra bästa,,,Löööööövely..


Självklart hann jag med att måla lite Pryttlingar idag oxå..

 

En vääääry fin Krona i Brons/Guld..

Beställning,,Klar och Levererad..

Hon har mycket god smak den unga fröken,,

 

Ett Ägg på 14 cm,,,

I likadana färgkombinationer..som Kronan..

Mycket nöjd blev jag..

Det bästa av allt det är färg som tål att vara utomhus,,,

Jag vill att det jag gör ska kunna vara ute i trädgården..


Tjoooo

Ovido - Quiz & Flashcards