Direktlänk till inlägg 1 juli 2014

STOCKHOLM

Av Lisa - 1 juli 2014 21:44

avklarat för den här gången..

Hehehehe,,det låter som om jag är turist...

Vilket jag känner mig som när jag åker in dit...

Vet ni,,,Häromdagen googlade jag på Slöjd-Detaljer..

Mäster Samuelsgatan ligger dom på...

Jag fick total hjärnsläpp,,,Vart f-n ligger det ???

Jajaja,,efter en del omvägar så hittade jag fram dit,,,

Med hjälp av Google...Meen,,vad sjutton...

Jag har för f-n korsat den gatan i 11 års tid,,,Jobbat på PUB dårå..som ligger på Drottninggatan..

Och jag hade total blackout om vart den ligger..

NU vet jag vart den ligger,,,hehehehe..


På väg från landet idag till tandläkaren,,,,Efter en liiiiten liiiiten försening..

Så kommer jag till Strömma Kanal...

 

Jäääääla shiiit,,,,

Broöppning,,och jag som redan var försenad,,,Åhhhhhhh..

Efter en liten väntetid på typ 5 min,,,så var jag på väg igen..

Sladdade in på min parkering hemma i Kärrtorp till slut..Pust..

Fort till tuben,,,,

Väl där så funkade inte mitt kort...

Men damen i spärren var vänlig och registrerade min resa,,

Fast det här med kortet,,,,

I efterhand så gjorde jag nog fel med registreringen...

Snacka om bonnigt,,pinsamt..

Och när jag kommer upp på perongen så måste jag kolla på kartan..

Jag vet ju för f-n inte hur jag ska åka..  

Där inne ligger min tandläkare,,,

Nja inte inne i Saluhallen,,,men typ 200 meter därifrån...

Väl där inne så gick det smidigt som f-n..

Och på väg ut därifrån blev jag 1600:- fattigare,,Hutlöst...

Fast det ärverkligen en GULDmottagning det där..

Så jag betalar min nota med leende...

Det var min eftermiddag/kväll det...

Förmiddagen ägnade jag åt städning och lite firmavård..

Nu tror jag bestämt att jag ska ta mig in till fislådan,,Zzzzzzzzzz

Tjooo




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards