Direktlänk till inlägg 5 oktober 2014

FY SJUTTON

Av Lisa - 5 oktober 2014 06:28

vad mörkt det är ute..och klockan visar 06.30

Vilken grymt tråkig tid vi har framför oss..(tycker jag dårå)

Det finns dom som kanske ÄLSKAR dessa mörka månader

med blåst och regn,,,,Hua..

December är väl helt OK,,då man får julpynta med en massa blingbling..

Mycket löv har det fallit,,men det är ännu mycket kvar som ska falla..

Kan vara dags att ställa undan fågelbadet..

 

Eller så får det stå ute i väder och vind..

Så får jag se om det håller för minusgrader och blöta..

Nästan alla båtar är klara för vintervila..

 

Det är bara 1 kvar som ska in under press,,,idag ???

 

Perennerna börjar oxå rusta sig för vintern..

Inte mycket blommor kvar..

Usch,,väääry sorgligt..

Fy satan,,vad hösten är deprimerande..

Jag skulle nog oxå behöva gå i vintervila..

Och vakna upp typ i Februari när ljuset är på väg tillbaka..

Kylan och snön gör mig inte så mycket..

Det är just att det är så j-a mörkt ute,,

När det inte ligger någon snö på backen..

Tjooo






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards