Direktlänk till inlägg 7 april 2015

IKEA

Av Lisa - 7 april 2015 03:55

Jag har varit i behov av någon sorts hylla i köket,,lite smalare typ dårå..

IKEA har av Billy-serien,,40 cm bredd och 202 cm hög..

Lite brydd har jag varit över hur jag ska få hem den..

Den får lixom inte riktigt plats i min pyttebil..

Var in på IKEA igår igen och tittade,,

Då såg jag att dom har en likadan fast mycket lägre,,Bredden samma..

Den här var bara 106 cm hög..DEN köper jag...

Jag packade mina saker fort som satan..

Var ju alltså på landet,,,

Kl var nästan 10.15

Jag hade bokat tvättsugan till kl 14.00

Jag hinner om jag åker NU,,till IKEA..

Jag åkte in i Nackatunneln när klockan var 11.06

Jag svängde in på IKEAs parkering när klockan var 11.30

Den enda parkeringen jag hittade nära IKEAs entrè..

Var en lastzon,,parkering endast 15 minuter..

In fort som satan till IKEA,,

Leta hylla,,,hitta hylla,,

Tog 2 st för säkerhets skull..

2st,,Va f-n ska jag med 2 st till????

 

Betala 2 hyllor,,,,

Allt detta gick på 15 minuter...

REKORD,,inne på IKEA

Fy f-n vad jag är bra..

Fort hem och sätta ihop hylla...

Smidigt som attan,,tog väl typ 1 halvtimme..

Sen upp till tvättstugan kl 14.00

Snacka om att vara effektiv,,,när jag vill,,Hehehehe..

Jajajaja,,emellan så städade jag våningen oxå,,

Men,,Jag vet inte riktigt,,vad jag ska göra med den ouppackade hyllan..

Kanske att jag åker och lämnar tillbaks den nu i veckan..och köper nåt annat ist..

Eller om jag ska spara den,,tills sovrummet i våningen kommer i ordning

(Nya möbler och ommålning står på schemat där inne)

Svårt val,,,Pest eller kolera,,Expressen eller Aftonbladet..

Hmmmmm..


Tjooo




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 november 2016 20:27


Nu har det snöat IGEN.. Inte mycket,,,men såååå onödigt,,Blääääää   Detta är det jag pysslar med om dagarna/kvällarna,, Det börjar att ta emot nu.. Men,,Har jag lovat så ,,,, Fast jag tror att jag måste avstå att stå på marknaden hemma i...

Av Lisa - 27 november 2016 21:16

Då var den här helgen över.. I rasande snabbt tempo försvann den,,Blääää.. Jag har INTE Tagit fram något julpynt idag,, Jag blir grön av avund när jag ser allt pynt hemma hos vänner,, Såklart att det gladeligen visas upp både på Fb och Insta....

Av Lisa - 26 november 2016 06:34


Fy fabian vad härligt.. Nu flyter dagarna på i vääääry snabb takt.. Det är ju snart JUL.. På jobbet är det fullt ös.. Jag tycker att eleverna är mer vilda än tama.. Mmeeen,,dom är väldigt söta oxå,,Hehehehe.. Iaf dom små.. Igår var det ...

Av Lisa - 22 november 2016 19:23


Jag är sååå sjukt trött ikväll.. Förklaring: Jag har skrivit om honom förut; Grannen....... Jaaa,,vad finns att säga förutom att han är en riktig FYLLtratt.. Igår,,Måndagkväll fullt ös inne hos honom.. Jag gick och la mig vid 23-tiden,, D...

Av Lisa - 20 november 2016 13:37


Broooosans 60årsfest,, Det var riktigt lyckat ALLTTING.. Vi var ju först och åt på den lokala restaurangen,,Jesses Krog.. Det var verkligen riktigt gott,, Efter det hem till oss för lite tårta och dryck,,Både svag och stark,, Alla var nog h...

Ovido - Quiz & Flashcards