Alla inlägg under mars 2013

Av Lisa - 24 mars 2013 05:34

blev verkligen ingen succè hemma i förorten där vi bor..

   

Det där är huset mittemot vårt,,,

Bilderna tagna vid 20.15 och 20.45

Skärpning Svenskar,,,

1 timme om året,,en fis i rymden,,,,

Hemma i våningen släckte vi ner,,,och tände ljus,,

Men,,Tvn var på,,,

Där gick iaf min gräns,,,

Tjooo

  

Av Lisa - 23 mars 2013 19:51

ska ju vara så lätta,,att tom jag ska kunna ha det..NOT..

Jag köpte ju en för ett antal veckor sen på Bauhaus,,

Jaaa,,och vad hände efter 2 veckor,,,alla blommor föll av,,,,

Jahaja,,och vad köpte tant då ???

Joooo,,en fejk one,,

 

Helt OK,,på håll ser den äkta ut,,,

Tänkte då att nu slänger jag den gamla,,,

Så grymt tråkigt att ha Orkideèr som är utblommade,,Riktigt fult..

 

Men,,va f-n,,,det kommer nya blad och nya rötter,,,

Då har jag verkligen inte hjärta att slänga den...

Så den får en chans till...i garderoben...

Visserligen har jag ALDRIG fått en sån att blomma om,,

Meen,,Plötsligt händer det,,,

Tjooo

  

Glöm nu inte Earth Hour mellan 20.30-21.30


Av Lisa - 23 mars 2013 15:25

från Mio Möbler på plats..

 

Visst är dom fina ??????? 

Och dom passar min Plånka alldeles utmärkt (Billiga alltså)

299:-/stycket,,

Det finns andra motiv som är jättefina...

Fast dom andra motiven sitter på större dukar=Dyrare...

Detta är iaf en början till att fylla ut väggen med tavlor,,,,,2 stycken,,Jiiiiihaaaa..

Tjooo

  



Av Lisa - 23 mars 2013 12:02

är en trevlig sida,,

Med mycket roliga inlägg,,och bilder och sidor..

Men,,oxå fylld med en himla massa skiiit...

Här kommer en asrolig bild,,

Och Guuuuud vad jag blev sugen på att uppdatera sommargarderoben nu,,,

 

Hahahahahaaaaaa,,visst är bilden fin,,,,,

Vilka godingar.....

Neee,,inga sommarkläder ännu...

Men det suger lite i min shoppingtarm,,

Nu har jag varit duktig och återhållssam i flera månader..

Idag skulle jag verkligen vilja handla nåt,,,Vad som helst duger..

Det är ju så fint väder,,,

Kan man ta det som en ursäkt till att shoppa lite ???

Att det är fint väder alltså,,,,Hehehe..

Av Lisa - 22 mars 2013 21:32

Fredagkväll,,,och det är ledigt nu i 2 hela dagar,,Yiieeheey..

Veckan flyter på bra,,,

Joo,,jag skrev ju igår om att jag har en idè angående jobbet..

Och nu har jag pratat med Tjiifen om det oxå..

Det är så här:

Jag skulle vilja ta över en del timmar på jobbet som Egen Företagare,,

Det gäller lite städtimmar och och middagstimmar..

Vi har ju elever som kommer från hela Svedala till oss..

Och så sover dom hos oss 2-3-4 nätter,,,

Såklart så ska dom ha middag och frukost,,,

Och städ på Internatet där dom övernattar,,

Dom timmarna vill jag ta över som Företagare,,,

Vi får väl se vad det blir av det,,,

OjOjOjOj,,,det är mycket som händer nu...

Fast det är kul,,,Jag älskar förändringar,,,,,,

OM dom är till det bättre,,Hehehe..


Kvällen har jag suttit helt allena framför Tvn,,

Per gick in och la sig i sängen för att vila en stund....

Vid typ 19.30 och nu är klockan snart 22.30,,,

Att han gick och la sig,,,

innebar att jag har haft Tv-dosan helt för mig själv..

Jag har zappat precis som jag har velat,,Härligt..

Som sagt jag har suttit i soffan och har känt en odör som typ Ostbågar..

Va f-n är det som luktar,,Vi har INTE köpt Ostbågar idag..

 

Tills jag kom på att det är nog mina fötter,,,Hehehe,,

Hua,,,,,

Jajajaja,,jag får väl fortsätta och sniffa Ostbågar och ta mig ett glas Vin..

för nu blir det sista minutrarna av Fotbollsmatchen..

Just nu 0-0,,Tråkigt...

Tjooo

  

You Go Sweden,,Heja Heja,,,,





Av Lisa - 21 mars 2013 20:11

och livet är inte riktigt på topp så som det borde vara,,

Meeen,,Problem är till för att lösas..

Och ALLA problem kan lösas på ett eller annat sätt...


Annars har den här veckan inte bjudit på några skandaler,,,förutom

det här med Tommy Nilsson och hans nya stil,,,Hehehe..

Det var precis som jag trodde nåt lurt bakom nya stilen...

Reklam för Choklad ??? Var det tror jag...

Och en riktigt bra idè,,måste jag säga..

Det blev ju väldigt stort halloj över hela den grejen,,

Att han inte kunde hålla på det ett tag till,,Hemlisen..

Han snackade om skämskudde,,det förstår jag till 100%..

Bra jobbat av PR-byrån som kom på hela idèn,,,


På jobbet har allt flutit på som vanligt..

Fast kidzen är mer vilda än tama just nu,,

Undrar varför ???

Jag har gått och klurat på en liten enkel sak som har med jobbet att göra..

Men jag tar det i morgon..

Alltså luftar min hjärna,,,

Jag måste prata med Tjiiifen först

om det över huvud taget är genomförbart,,det som jag har i hövvet

Tyvärr är Tjiiifen är sjuk,,Och har varit hela veckan..

Men jag slår henne en pling i morgon,,

Jag har redan förvarnat henne att jag ringer henne i morgon..

Stackars henne,,bara hon inte är orolig nu

Att jag t ex har fått ett annat jobb eller att jag ska sluta...

Tjooo

  



Av Lisa - 19 mars 2013 19:31

av Märta Maräng idag dårå..

 

I blåst och snöfall stod jag och Per och väntade i en halvtimme på att få komma in..

Och att vi fick vänta såå länge var ju faktiskt vårat fel..

Vi kom dit i väldigt god tid...

Men det var faktiskt värt att stå där och frysa,,

Fröken gick igenom U.A,,,Yiiiheeee

 

Nu är det 2 långa år kvar tills nästa besiktning,,,

Fy f-n vad härligt..

Tjooo

   

Av Lisa - 18 mars 2013 21:43

som Black...

 

Aaahmeeen,,,Hallå..

Först trodde jag att det var ett skämt...

Ska han vara med i nån film ???

Eller nån musikal ??

Varför har han spökat ut sig sådär ???

Nähädå,,det är hans nya artistalterego,,,

Ursäkta mig nu,,,Är det någon form av gubbkris..

Varför måste han ha så mycket smink ??

Det borde räcka med lite grymma RocknRoll kläder,,

Jajaja,,men det blir nog bra till slut..

Tjooo

  




Ovido - Quiz & Flashcards