Alla inlägg under juni 2013

Av Lisa - 1 juni 2013 21:02

som i övriga Stockholm..

Fast det var rätt behövligt faktiskt..

Det är väldigt torrt i skog och mark nu..

Jaja,,I morrn ska det nog bli finare väder..

Då ska jag fortsätta hos kunden jag var hos idag,,

Idag blev det putsning av fönster..

I morrn blir det städning av deras Lillstuga..

Allvarligt,,,Hur roligt är det att putsa fönster ????

Det är bland det värsta jag vet,,,

För det blir verkligen inte bra,,,

Jag suger,,,,,,

Fast kunden vet att det inte är min starka sida,,Fönster..

Och hon godtar det,,,

Det är snällt..

När vi kommer ut till landet på Fredagarna,,

Så går jag alltid en ronderingsrunda bland växterna..

Och pratar lite med dom,,,

När jag kommer till mina Löjtnantshjärtan

så ser jag att det är nån som har haft party bland dom..

Nån som inte ens äter av dom..

Har varit där och bara vandaliserat...

Så onödigt,,

 

SKOTTPENGAR på dessa vandaler,,Tack..

Vilka skriver jag om då ???

Rådjuren,,såklart..

J-a Skitdjur...

Tjooo

  




Av Lisa - 1 juni 2013 07:37

Grymt härligt..

Nu snurrar hjulet fort på jobbet..

Igår fixade jag till våra Studenters lilla avslut på Gymnasiet..

Tårtan var ju beställd dagen innan på Ica Maxi i Nacka..

Dom gör ju så goda bakverk där,,

Men,,,Tant gjorde i ordning lite egna snittar..

 

Det var riktigt smarrigt,,,om jag nu får säga det om mina egna pryttlingar..

Jag tror att dom som åt tyckte det oxå..

På vår skola ska vi inte ha Gymnasiet kvar..

Våra 2or har flyttats in till Globen ist..

Dom sista 3orna som tog studenten igår:

3 st:

 

Sanna och Devina,,,och Axel som jag inte fickpå bild..

Tur med vädret hade vi,,Vi dukade upp på vår terass m en enorm vacker utsikt

över Saltis,,och Ja över alla 4 väderstreck,,

Nu när Gymnasiet är borta från oss så börjar en ny tid av planering

med nya spännande saker på G...


Och nu ska tant snart iväg till en kund på ett uppdrag,,

Det kommer säkert att ta hela dagen,,,

OjneVojne,,,,Ingen vila ingen ro,,Hehehe..

Men,,Jag trivs med det och tycker det är roligt att jobba..

Om jag vore ensamstående så skulle jag kunna

tänka mig att jobba heeeela tiden..

Tjooo

   

Ovido - Quiz & Flashcards