Alla inlägg under februari 2013

Av Lisa - 2 februari 2013 20:56

vilket j-a skit...

Stora tårar rullar utför min kind,,Bedrövligt dåligt,,,Pinsamt dåligt,,,

 

Nääääe,,Fy fasen vad besviken jag är...

Så fruktansvärt dåliga låtar,,,allihopa..Uselt,,,Bläääää..

Och programledarna,,,

Jaa,,dom e jättesnygga,,men sååååå dåliga..

Jag vet inte,,,Kanske hade jag för stora förväntningar på denna cirkus,,,

Nej,,nu är det dags att byta ut The Big Boss,,,

Jag antar att det är Christer Björkman,,,

Som väljer i slutändan,,vilka låtar som får vara med,,,

Programledarna då,,,,

Jajaja,,dom kanske är nervösa,,och kanske blir det bättre i nästa deltävling,,,

Jag hoppas verkligen det,,för dom var oxå riktigt usla...

Jag gillar Melodifestivalen,,,

Och någon låt/artist brukar det ju alltid finnas med som jag fastnar för,,,,

Men,,,Näääe,,Ingenting i kvällens deltävlig var något att minnas,,,

Tjooo

  

Av Lisa - 2 februari 2013 13:00

lite mat på Willys,,

Det var inte så mycket vi behövde,,men det är alltid nåt som fattas hemma..

Årets första SEMLA..

 

Grymt gott,,,

Men det är ju så förbenat mycket grädde och mandelmassa på..

Så jag skrapade bort lite,,


Sen var vi in på MIO och beställde ett Soffbord..

Det kommer hem till dom i mitten på veckan...

 

Soffbordet ELLA..

Jag har ju haft mitt ute på Blocket,,,

Har haft det i typ 3 veckor,,,ingen som har ringt på det..

I Torsdags var det en man som ringde och ville komma och köpa det..

Vi bestämde på Söndag,,,

Återstår då bara att se om han kommer eller inte,,,

Jajaja,,det är ingen större katastrof om han inte kommer..

Då får vi bära ner det till miljöstugan bara,,

Och där är det alltid någon som springer och plockar,,,

det som andra har slängt (inkl. Moi,,Hehehe)...


Dags att dyka ner i diskhon,,,tillsammans med disken..

Sen ska vi åka en sväng hem till Sandra och hennes Boytoy..

Hon ringde och frågade i veckan om vi ville komma och fika hos dom..

Det är bara att fylla på fettdepåerna..

Först Semla och sen kaka hemma hos dom,,,

Tjooo

  

Av Lisa - 2 februari 2013 07:08

Håll i hatten nu,,

Jag sov "ända" tills klockan var 05.30,,Hehehe

Men så gick jag och la mig "sent" oxå,,,vid 24.00

Jag kollade faktiskt film igår på Tvn

Hotet inifrån,,Helt ok..

Iaf så ok för att tant skulle orka sitta uppe och titta på hela filmen..


Farmen blev det ju oxå såklart igår,,,

Jag trodde nästan att Paul skulle lägga sig,,

En spännande vecka i Farmen att se fram emot,,

Nu börjar det ju att dra ihop sig till finalen..

Tjooo

  

Av Lisa - 1 februari 2013 20:05

kan ju vara bra att ha på bilen,,,

När man nu gör något som man INTE ska göra,,,

Typ köra på en annan bil,,,

 

Faaaaan,,att jag inte ens har kollat upp försäkringen,,,

Så här ligger det till...

När jag köpte bilen så tog jag Halvförsäkring på den...

När jag ringde till bolaget för att teckna Försäkring i Februari 2012

Så tyckte Hon på Kundservice att det räckte med en Halv....

Eftersom det var Vagnskadegaranti på den till Maj 2012...

Och givetvis,,,så skulle jag teckna en Helförsäkring när Vagnskadegarantin gick ut...

Gjorde jag det då,,,,,NEEEEEJ...

Det föll i glömska,,,,,

Fy fasen,,,Jag är så j-a sur och arg på mig själv

för att jag inte kollade upp det,,,

På min gamla Golf hade jag minsann Helförsäkring,,,

Jag har varit nere för räkning i några dagar nu,,,

Deppig,,Ledsen,,Arg,,Besviken,,

Tjooo

  


Ovido - Quiz & Flashcards