Alla inlägg under februari 2014

Av Lisa - 1 februari 2014 13:39

Jajajaja,,Jag vet..

 

Fina Frillan ser ut som om jag har stoppat fingrarna i vägguttaget..

Men,,,det är bara tillfälligt,,,

Det är alltid sådär när jag kommer från Frissan...

Efter lite vax i håret...

Frissen:Är det bra så..

Jag:Japp,,de e bra..ÄVEN fast jag inte tycker det...

Åsså när jag kommer ut från salongen,,

Fort som f-n fram med fickspegeln och försöka få till det på mitt sätt,,Hehehe..

Jag kommer att vara såå fin när jag själv får stajla till frillan,,Hehehe..

(Om det nu går)..

Hungrig som attan var jag när jag kom hem..

 

Det fick bli Vaniljyogurt m fullkornsflingor och torkade bär..och 1 kokt Ägg..

Nu står jag mig på det några timmar till..

Nu ska jag nog gå till den underbart sköna soffan en liten stund..

Jag måste vila upp mig inför kvällens battleship...Schlagern...

Tjooo


Av Lisa - 1 februari 2014 07:46


  

Men,,såååå roligt...

Programmet som INGEN tittar på...

Men som ändå har väry väry höga tittarsiffror,,,

Hmmmmm,,Lite Skumt......

Kanske att jag ska åka iväg till Frissen och klippa skatboet idag?????

Så att jag är fin till programmet ikväll,,, Hehehehe..

När jag sitter där i soffan framför TVn och klagar på

låtarna och kläderna och på artisterna..

Oj,,,så mycket bättre jag hade varit än alla andra,,,på scenen...

Det är bara det,,,att ingen har "upptäckt" mig ännu,,

Så jag får nog allt hålla mig till soffan i år IGEN,,,

Näää,,,Frulletime för tant,,,,

Tjooo

Av Lisa - 1 februari 2014 06:11

utan att gå in närmare på det,,,

Men,,Som den envisa gamla åsna jag är..

Det är bara att gå vidare,,och vidare och vidare....

Varför komplicera saker lixom ???

Analysera mindre så kommer livet att vara jättebra...

Tack för ordet......


En bra vecka på jobbet har det varit,,

Inga elever i Måndags,,,,

Och inga elever igår (Fredag),,Friidrottsdag,,,

Igår passade jag på att åka till IKEA dårå,,,

Eleverna har efterlyst lite gröna växter i Matsalen och Cafeterian..

Så nu hoppas jag att dom blir jefligt nöjda med det det jag ha köpt

och ställt upp i fönstren

OCH blir dom inte nöjda,,Grrrrrrrrr...

Jaa,,då får jag väl helt enkelt åka och köpa mer,,

Innan jag åkte till IKEA,,så var jag lite osäker på vilken väg jag skulle åka...

Inte f-n vet jag,,Jag kanske missar avfarten och åker vidare mot S-tälje...

Lokalsinne,,Hahahaha,,skrattretande..

Det är faktiskt en avsaknad i min hjärna,,

Fast,,Jag fixade det hela med bravur,,,MVG,,,

Det var ju lätt som en plätt...

Så nu vill jag åka dit igen,,

Tjooo



Ovido - Quiz & Flashcards