Alla inlägg under mars 2014

Av Lisa - 1 mars 2014 21:14

Spännande,,

Alla är bra,,nästan,,

Inte Outtrigger,,inte till en final,,Nononono,,

Det här inlägget är från min nya mobil..

Så,,jag får se om det publiceras...

Tjooo 


Av Lisa - 1 mars 2014 07:17

igår,,,,,NOT

Det var ju väldigt tråkigt..

Men det blev annat ist...

Jag droppade min mobil med skärmen nedåt i golvet igår..

Lite onödigt kan tyckas,,Hehehehe..

Och skärmen tvärdog naturligtvis...

Fast mitt abonnemang gick precis ut,,,

Så jag kunde teckna ett nytt med en ny mobil på 3...

Så man kan säga att det blev ändrade planer..

Sen blev det en ny Dator oxå..

Jag måste ju ha 2 st,,,,En hemma och en på landet...

Då slipper man släpa Datorn framochtillbaka...

Och så var vi och handlade mat på Willys..

Så pga allt detta så blev det inget IKEA..

Nytt försök idag,,,,Hoppas jag..

 

Det blev en Xperia Z1 Compact..

Men,,det dumma var att jag hade sparat i den gamla telefonen

och inte på Sim-kortet..

Så ALLT är borta,,,

Det är bara att börja om från början dårå..

Nemas problemas..för en sån intillegent människa som jag,,,

Jajajaja,,men det löser sig säkert..

Sen passade jag på att titta hur utbudet var av Systemkameror oxå..

Canon var jag inne på...

Men,,kanske att jag tänker om till Sony..


Och självklart var jag tvungen att titta på premiären av

Lets Dance..

 

Jag tycker att det höll riktigt hög klass på deltagarna i år...

Lille Benjamin,,Kensa,,Jasmine mf mf..

Dom nämnda med namn var ju grymma redan i första programmet..

Tjooo




Ovido - Quiz & Flashcards