Alla inlägg under december 2012

Av Lisa - 1 december 2012 20:02

är hämtad från källaren..

   

Men,,det finns inget som gör så att granen kan stå upprätt..

Alltså,,jag har slängt dom här stödfötterna..

Och jag har ingen julgransfot hemma,,tror den är på landet..

Hmmmm,,Jag får köpa mig en i morgon,,

Kanske att jag tar mig till IKEA.....


Neee,,,Nu måste jag ju bara titta på Så Mycket Bättre...

Det är ju Majas kväll..

Och på reklamen för kvällens avsnitt,,,,

Så går Maja och Darin iväg tätt omslingrade,,Guuuud så gulligt..


Av Lisa - 1 december 2012 16:48

 

Och den fina slingan med röda stjärnor..

När jag hängde upp den tyckte Per att det såg ut som en bordell hemma,,

Det var inte snällt,,,,  

Men,,Efter ett antal timmar med den uppe..

Så har han faktiskt veknat och tycker det är ganska fint,,


Jag ska gå ner i källaren och hämta granen,,,

Jajaja,,Jag vet,,det är fusk med plastgran,,

Fast det är såå ruskigt najs..

Ingen vattning,,Inga barr som man får i fötterna..

Och när Julen är slut,,Jaa då är det bara att packa ner den igen,,


Av Lisa - 1 december 2012 15:10

Vi tog en tur ut till landet idag..

Grymt mycket snö där ute..


Per passade på att starta El Traktor för lite plogning 

   

Det är nog fasen mer snö därute än här hemma i Hooden..

Taket är klart på den lilla kupan...

Så Per ville åka ut och kolla..

Meen,,det låg som sagt en del snö där uppe,,så vi såg inget tak..

Nu får vi hålla oss tills i vår,,när snön smälter bort..Hehe.. 

Tjooo  

Av Lisa - 1 december 2012 06:58

och tant sitter ensam uppe..

Till och med tjockisen ligger och sover..

Hon har parkerat sig på min datorväska..

 

Nu vaknade hon till...

Inte så konstigt kanske,,

när jag trycker jag upp kameran i ansiktet på henne..och blixten brinner av..

Tillbaxs till X-Factor...

Hur kunde det hända

     

JEM ute ur tävlingen !!!!!

Jag som trodde att Benny skulle ryka igår..

Men,,tydligen är det många medelålders tanter som har röstat,,Hehehe

Personligen så gillar jag honom,,

Men att stå i Final i X-Factor,,Njaaaaa..

Jag hoppas och tror på lilla fröken Awa som den slutliga vinnaren..

 

Halleluja,,Vilken tjej..  

Hon verkar vara en person som står med båda fötterna på jorden,,

Ödmjuk,,Jättesöt,,Talangfull,,

Men,,,kan hon sjunga ??

Kan fåglar flyga ??

Jamen,,of course,,

Vänta bara några år så kommer hon att få mer krut i rösten..

Tjooo 


(Fy fabian vad barnslig jag är med dessa smilisar,,)

Men det är så himla kul att lägga till dom,,Hehe 

Ovido - Quiz & Flashcards